onsdag 22 maj 2019

~Onsdag~

Onsdag igen en gång. Riktigt lite kvar nu innan sommarlovet börjar,hinner inte med alls.
Otroligt vad allt blev grönt på en gång! Jag springer som en galning och fotar allt som blommar,som jag inte skulle ha sett en blomma förut. Men jag passar på att njuta,för det är inte så långvarit sist o. slutligen. Vi har ju haft några varma dagar,och allt jag sått har börjat gro. 
Idag har de lovat åska,och min son är helt i extas,men som vanligt far det väl förbi här. 

Elias och hans klass + förskolan har varit på skolutflykt till Jakobstad idag,så det var inte många barn i skolan kvar. Fick iallafall färdigt min städning i pysselskåpen. 

Annars inget nytt (tycker jag säger det varje vecka,men veckorna bara flyger iväg och det är samma visa hela tiden). 
Vi har såklart följt med ishockey-vm (behöver blöja imorgonkväll),sett det absolut sista Game of Thrones avsnittet,varit till Jeppis,barnen har simmat första gången för i år,skaffat mera blommor osv.. 

Inväntar lillasyster nu,sen ska jag hämta kidsen. I helgen ska vi inviga grillsäsongen,och troligtvis sticka iväg till villan i Vexala. 

Ha det gött. 


Körsbär


Kabbeleka




Inga kommentarer: