måndag 13 maj 2019

Morsdag och ny vecka.


Så var det Måndag igen. Tiden går så fort! 
Förra veckan var Elias sjuk som jag tidigare skrev. Jag skulle ju med lillasyster till Malmska för att sätta en sensor. Elias fick vara hos pappa i Jeppo sålänge. 
Får ju hoppas sensorn har fungerat,för imorgon ska vi till malmska igen för att eventuellt ta bort den. 

Igår var det då morsdag. Jag blev firad på Fredagen istället,med barnens presenter och en stor fin kruk-lilja. Desto mer hände inte ihelgen. Hade ju tänkt vara vid villan,men det blev så dåligt väder så det fick vi strunta i. 
Ishockey har vi såklart kollat,och jag är imponerad av lejonens insats hittills! Får hoppas vi har samma sisu ikväll mot USA. 


Elias ska prompt och fiska idag,så det får det bli efter att jag hämtat honom från eftis. Lär ju knappast komma någon fisk,men vi har ju åtminstone varit då. Sen blir det ju ishockey. 

Kiira har igen en period med pissande & skitande inomhus. Alltså huhhu,HUR ska man få henne rumsren? Har ju hört att små hundar kan vara svåra att få rumsrena,men hon är ju bra biten över 1 år nu. Däremellan kan hon ha perioder då hon gör allt utomhus.. Nå,vi kämpar vidare. 

Imorgon blir det som skrivet Jeppis,sen på Onsdag skola och på kvällen föräldramöte,sen skola Torsdag och sen igen är det helg. Snart är det sommarlov! 

Ha en fin Måndag.  









Min älskade marodör. 

Inga kommentarer: