fredag 31 maj 2019

Sommarlov.

Nåjaa folk,nu är det sommarlov. Iallafall för mig. Elias och Benjamin har skola ännu imorgon,men sen är det sommarlov även för dem! 
Känns lite vemodigt tillika,skulle gärna vara här vid skolan,men som tur får jag ju återkomma dit i Augusti. 

Var på Elias vårfest i Onsdags. Barnen sjungde så fint! Jag hoppas innerligt att vi får behålla vår mysiga,familjära skola! 
Elias fick ett litet stipendium,ett presentkort till Herlers bokhandel. Jag fick en stor ampel-lobelia av personalen och eleverna. ❤

Idag har det mest varit att plocka ihop saker,ta ner teckningar och dylika skapelser från väggarna och dela ut. Alla klasserna hade film,och knytkalas efter lunchen.
Jag hann börja gå igenom ämnesskåp,och jag hittade en gammal ask,som innehöll massa blomkort. Till min stora lycka fick jag ta hem den! Det står att det är från 1967,men korten är i så otroligt bra skick,så jag kan inte tro de är så gamla. Materiell lycka är det hursomhelst! 


Elias är hos pappa,och vi har en barnfri helg framför oss. Lär inte bli något gjort,men det är skönt det också! Iallafall ska vi kolla film ikväll med lillsyrran och hennes pojkvän. 

Ha en fin helg! 


Till en pensionär






💓

💓

Inga kommentarer: