torsdag 31 oktober 2019

Hejdå Oktober.

Goddag! Det är Torsdag,och Halloween. Inget vi firar desto mer,men ifall man hade lust så fick man klä ut sig till skolan idag. Fixade till ett "sår" på Elias kind av toalettpapper och lim,och det blev väl helt okej!
Själv hade jag bara en stor spindel i håret. Imorgon vankas det disco så då lär det vara fler utklädda. 
För oss väntar en barnfri helg. Blir väl film och chill som vanligt. Till gravgården far jag redan imorgon och tänder ljus. 

Var till tandläkaren med Elias igår,och hans tänder är i superskick! Så kul att höra. Får dock se om alla hans tänder ryms frampå,annars blir det tandställning.
Till Jeppis har jag hunnit också. Blev en del julklappar,och såklart fler växter. Blir galen på Theo (min kattunge) som har ner alla växter i golvet med jämna mellanrum. Nu just for min oxalis i golvet,och krukan i 1000 bitar. Suck. 

Nu ---> Hämta Elias. 

Ha en fin fortsättning på dagen,och en härlig helg!



Fittonia

 Klätterfikus
Ännu en palettis till min samling ❤

Mosshjärta till grannen


Inga kommentarer: