onsdag 4 mars 2020

3.

Tre saker jag ser fram emot:

1. VÅR.
2. Påsk?
3. Resan till Estland & Rammsteinkonserten i sommar.

Tre saker jag gillar:

1. Blommor & krukväxter.
2. Naturen.
3. Pyssel & DIY i alla former. 

Tre saker jag inte gillar:
1. När något inte går enligt planerna.
2. Oreda.
3. Orättvisor. 

Tre saker jag vill:
1. Att mina nära och kära ska få vara friska. 
2. Röra på mig mer.
3. ...ha en ny bil.

Tre saker jag borde:
1. Torka damm i hela lägenheten.
2. Få färdigt fixat i wc.
3. Sluta bry mig i vad andra tycker.

Tre saker jag kan:
1. Göra buketter. 
2. Organisera. 
3. "Råkel".

Tre saker jag inte kan:
1. Matematik (totalt värdelös)
2. Sova i sängen om lakanet är skrynkligt (Löjligt,javisst)
3. Göra något utan att planera långt före.
Tre saker jag pratar ofta om:
1. Mina barn.
2. Framtid.
3. Aktuellt?

Tre saker jag önskar mig:
1. Ett hus.
2. Som ovan,att nära och kära ska få vara friska!
3. Ett utrymme för alla mina projekt.

Tre saker jag blir lugn av:
1. Havet.
2. Skogen.
3. Läsning.

Tre saker jag blir stressad av:
1. Plötsliga ändringar i planer.
2. 40 km/h på 80 väg.
3. Deadlines.

Tre saker jag ska göra i veckan:
 Halva har ju redan gått men men..

1. Besöka Hvc med lillsyrran.
2. Vara vid skolan.
3. Promenera?

Inga kommentarer: