torsdag 12 mars 2020

Long time no see...

Hej! Igen en bra stund sedan jag orkat klottra här. Det surrar på som vanligt här bara. Eller nåja,fick hem en sjuk Benjamin i Söndags. Han hade fått magsjuka under helgen,men var redan rätt bra iskick. Ingen av oss andra här har fått något,så knappast hann han smitta oss. 

Elias fyllde 9 år i Tisdags. Han fick sin nya cykel redan förra veckan,och i Tisdags fick han massa pengar,nya hörlurar,slime osv..


Vi ska ha barnkalas nu inkommande Lördag,men tyvärr är det väl typ 1-2 personer i hans klass som har möjlighet att komma. Synd,men inget vi kan något åt. Men det kommer andra kompisar istället så blir väl en 6 stycken ändå. 

Har börjat ställa mig för våren redan. Köpte nya vårskor till Benjamin. Blev ett par Nike från xxl,måste ju passa på då dom endast kostade 25€. Ny vårjacka är beställd till Elias också. Inte billigt att ha barn,och ju äldre de blir,desto dyrare haha. Nå,jag fyndar ju mycket secondhand förstås,men någon gång tycker jag de kan få nytt. 

Igår blev det även beställt nya skor till mig,samt en magväska (som jag tänkt ha på Rammstein-konserten i sommar OM den blir av..) som gubben ger som en tidig födelsedagspresent till mig. 💓 

Idag har jag varit i skolan,och imorgon ska vi fixa plättar till de skolbarn och personal som inte åker till Vuokatti. Ska bli spännande att se ifall plättstackrarna blir till något. 

Ha det bäst. 



9-åringen 💗





💗

Påväg hem till mig 😻









Inga kommentarer: