måndag 23 mars 2020

Sämre dagar & paketleverans.


God eftermiddag. Måndag igen,och en ny vecka med hemstudier inleds. Benjamin sköter sitt riktigt bra. Senare idag kommer Elias hem. 

Har varit några sämre dagar nu. I Lördags fick jag feber,typ 38 (högt för mig som annars har 35) och med det följde värk i hela kroppen. 
Ett märkligt illamående har jag än idag,och magen är helt kaos,men jag har som tur är inte spytt.. Så jag antar att jag fått nån variant av magsjukan som Elias hade? Har varit hemma flera dagar,och lite känner man ju nog att väggarna kryper på,men 2 promenader har jag ändå orkat med.. 

Idag kom mitt paket från Blue-Tomato ända till trappan. Jag,med mina problemfötter var lite nervös över om skorna skulle passa,men det gjorde dom! Helt sjukt sköna skor! I Fredags fick jag också en tidig födelsedagspresent,ett presentkort till Sunds! Kunde ju inte passa bättre eller hur? 💗 Tusen tack till gubben samt svärföräldrarna! 

Bara jag får mer ork ska vi nog så lite påskgräs och pynta lite. Egen glass har Benjamin och jag gjort idag igen (så gott och enkelt!) samt att Elias och jag gjorde egen slime i Fredags. Roligt att ha sådana projekt när dagarna nu ser ut som de gör. Elias slöjdprojekt är också klart. Lika bra att få det undan. 

Hoppas ni får en bra start på veckan! 




Slöjduppgift








Inga kommentarer: