torsdag 26 mars 2020

32 + 3

Godförmiddag! 1 vecka med hemstudier nu,och jo,det går väl helt okej. Är ju en ny situation för både lärare,föräldrar och barnen! Vi gör så gott vi kan. 
Igår blev jag 32 år. Rätt pinsamt när man ser tillbaka och tyckte man var gammal när man typ fyllde 23. Nå,vi blir alla äldre hur vi än försöker komma undan! 32 är ju ändå inte lastgammalt. 

Roger och jag hade även vår 3-årsdag igår. Kunde inte ha det bättre alltså,han ställer upp för mig och barnen till 100%! 💗

I förrgår var jag och barnen ut till Storsand i Monäs. Gick en sväng längs stranden,klättrade i lite träd,och skulle bara gå en liten sväng på vandringsleden. Slutade dock med att vi gick hela leden på 5 km. En hel del gnäll från Elias sida,men han orkade ändå hela vägen. Vilken pärla vi har där i Monäs alltså,helt otroligt vacker natur! 

Kidsen har gjort dagens uppgifter redan,så nu tror jag vi ska (eller jag...) plantera växterna jag köpte från Sunds igår,samt så påskgräs. Kanske vifta ihop en bukett också? Fick så fina presenter och blommor igår + att jag själv unnade mig en bukett och snittgrönt från Sunds. 
Runt klockan 13 kommer Karin och hennes barn hit,och vi beger oss till vår villa. Ska bli skoj! 

Ha det bra. 









Nya palettisar 💕


Bellis 💕








Inga kommentarer: