söndag 15 mars 2020

Hysteri.

Godförmiddag. Söndag igen,och en blåsig sådan.  Helgen har gått otroligt fort. Vi firade Elias igår med barnkalas. Full rulle 2 timmar,men allt gick bra och de hade kul trots att jag inte planerat in exempelvist lekar eller sånt. 

Ska småningom föra Benjamin till pappas,och samtidigt hade jag tänkt handla lite,OM det ens finns några varor kvar. Fattar inte varför folk måste hamstra hem allt de kommer över. Det finns faktiskt andra också,total egoism.

Jag personligen är inte särskilt rädd för Coronaviruset trots att jag har förkylningsastma samt diabetes,MEN jag är rädd för min mammas skull. Hon med sin allvarliga diabetes skulle bli riktigt,riktigt sjuk. Så vi försöker tvätta händerna ofta,men det är svårt att få kidsen att göra det tillräckligt ofta. 
I skolan har jag hört att det inte påminns alls,iallafall i äldsta sonens skola. Vi har alla ett ansvar nu. 

Får ju se hur det utvecklar sig,om skolorna stängs eller hur det blir. 

Min kära bil har igen fått fnatt,så få se om vi får blinka hela vägen till Nykaabi. 


Ha en fin Söndag,och en bra början på veckan! 🌸

Blev väl helt ok trots att jag är nybörjare 😀

Sonens största idol just nu 👀




Inga kommentarer: