tisdag 3 mars 2020

Godmorgon.

Hejåhåå. Sportlovet är slut,och vi har en ny vecka på gång. Hann med rätt mycket sist o. slutligen på sportlovet,och vackra dagar hade vi ju! 
Vi var som sagt till diabetesmottagningen med Benjamin i Torsdags. Han fick en egen blodsockermätare,och den har använts flitigt. Mer blodprover samt urinprov tog vi igår,och vi ska troligen till barnpolikliniken till en läkare vid nåt tillfälle. 

Men,som det ser ut nu så har även Ben fått denhär diabetesen som jag har. Alltså typ 2. Jag klarar mig utan medicin ännu,och har gjort sen jag var 14,och jag hoppas verkligen att även Benjamin klarar sig så länge utan. Men hans värden är högre än mina,tyvärr. 

Vi avslutade sportlovet med stjärnhallsskoj i Fredags. Många vuxna och barn i farten. Hittade Jannika och hennes familj där också 😊

I Lördags blev det Vasa. En del kalasgrejer kom sig med hem från Tiger,samt några plagg från Newyorker. Elias blir hela 9 år den 10.3 och det vankas barnkalas här den 14.3. 

Nu ska jag ställa mig mot Jeppis,såg att de har sticklingsvecka vid Sunds,farligt! 😀 

Hepp. 









Inga kommentarer: