onsdag 7 april 2021

Blä.

 God eftermiddag! Påsken kom och gick,och jag borde nog plocka bort lite påskpynt. Brukar nog ha riktig feelis på påsken men inte i år. Beror nog främst på att jag var barnfri. Men som sagt hade jag ju planer ändå.

Var som tidigare skrivet till Vexala på dejt med Jannika & Karin i Fredags. Jannika hade gjort en supergod påsktårta ❤ Sen hann lillsyrran inte med min tatuering,men istället blev det av på Lördag. Är supernöjd! Lite ondare gjorde den nog än de 2 andra,men fortfarande "skönare" än med maskin. Läker fortare gör de också tycker jag! Next project blir den fula tatueringen jag har på ryggen. Inne i hjärtat ska det vara ett B,men det syns knappt vad det ska föreställa längre,så på något sätt ska den göras om. 

Nåväl,efter det for vi till villan och tuttade på brasan som stått där i åratal. Och tusan vilken fyr den fick haha. Fick börja springa med snö så den inte skulle sprida sig 😀

Sen på Söndag kom kidsen hem och vi blev bjudna på god mat hos pappa. Vitlökspotatis,lamm,nötkött,sparris,rödvinssås osv. Mmm! 

Sen dess har vi haft "takatalvi" och lär komma mer av den sorten. Elias hittade också 2 fästingar på Bailey igår. Jag får total ångest direkt de små krypen kommer fram. Vet inte vad vi ska använda på Kiira i år mot fästingarna,då hon fick utslag av halsbandet ifjol. 

Ha en fortsatt bra vecka! 🌱







🙈

??


Inga kommentarer: