tisdag 27 april 2021

Livstecken.

 Morjens. Jag lever nog,trots tystnaden här. (Like anyone cares...) 

Veckorna bara susar förbi,och vi hinner ingenting känns det som. Snart är sommarlovet här. Ska snart bege mig iväg till Jeppis. Får se då vad som händer denna vecka med bilen haha. Jo,Audin har vi tillbaka nu äntligen efter nästan 2 veckor borta. Hann ju kära ner mig i lånebilen jag hade i slutet av förra veckan. En Toyota Avensis,en sån som det lär bli som nästa bil för oss. 

Såe,vad har vi då gjort senaste veckan?  Jo : 

-Vikarierat på eftis (därav tystnaden här?)

-Varit med lillsyrran när hon tatuerade sig i Torsdags.

-Haft fångarna på fortet i skolan,hur kul som helst! 

-Fått takatalvi nummer eeeh 3? 

-Haft filmkvällar med kidsen ❤

-Gått och gapat som en fisk för att öronen bubblar fortfarande. Borde nog beställa en ny tid för öronkontroll,haft besvär sedan december! Som grädde på moset börjar min käft krångla också. Troligen visdomständerna. Därav har jag varit lite av ett humörmonster. 

He va väl he. Himlastormande händelser liksom. 

Nu ska jag pallra mig iväg. 

Ha en fin Tisdag. 

Trollskogen med eftis 

Aldrig sett förut,men lär vara Scharlakans-skål? 

Lånebilskärlek

Lillsyrrans tattoo 😍

Hej takatalvi

Mayabajabajskorv - blivande 14-åring! 


Inga kommentarer: