tisdag 13 april 2021

Leif is leif.

Morning. Tisdag idag,och vädret ser ut att bli bättre. Passar ju utmärkt eftersom vi hamnar att gå till skolan nu på obestämd tid. 

Helgen med kidsen kom och gick. Blev filmkväll i Fredags,och i Lördags blev det nån timme på tumis med Benjamin då Elias var hos en kompis. Besökte Storsand i blåsten,samt Klubbskatan. Benjamins största intresse för tillfället är ju fotografering,och han fick riktigt bra bilder! 

Igår var jag till staden J för att fylla på mitt loppisbord. Väl på väg hem small det till i bilen och fanskapet dog utanför Munsala skolan.. Kamremmen som for troligen,och den blev bytt i December (?). Får ju hoppas det inte blev ännu större skador på motorn.. 

Jag tror det är ett tecken på att jag borde skaffa häst och kärra,för fasiken vad bilen har krånglat senaste tiden. 

Nå,tur att vi har nära till skolan iallafall. Fick vikariat på eftis resten av veckan,så det är väl lite tröst i allt elände (Inte för att jag ju önskar att någon ska vara sjuk men).

Det om det. Ska plantera lite nyinköp nu samt måla lite krukor. Sen iväg på eftis (samt vänta på samtal av sonen som ska till skolhälsovårdaren pga sin envisa yrsel.) 

Ha det gott. 













Förhoppningsvist kommer det färgrannare palettisar i år,än de jag fick ifjol. 

Ranunkel





Inga kommentarer: