torsdag 13 maj 2021

Kristi himmelsfärd.

Godförmiddag! Ledig dag på G,och vi har riktigt sommartemperatur ute. Över 20 + både igår och idag. Gäller att njuta,för blir nog svalare igen. 

I Måndags var jag på röntgen av min käft,så nu väntar jag på samtal från tandläkaren. 

Igår fick jag inbokat tid för hörselkontroll,så det blir det den 21:a. Käken är bättre,men märker nog att visdomstanden bör dras ut. Öronen är det samma visa med,det är märkliga ljud (främst om det är tyst runtomkring mig) och ibland gör det ont redan av att någon pratar lite högre,för att i nästa stund slå lock. Blir inte klok på dethär,men jag har ju hunnit bli van. Vet inte hur normala öron ska bete sig längre.

Har vikarierat på eftis även denna vecka,och även imorgon troligen,har inte hört annat iallafall. Sen kommer en barnfri helg,och vi menar oss troligen till Vasa på Lördag. 

Ska iväg till Jannikas på dejt småningom,sen blir det ishockey! Ska även göra klar en macramé-mall som de ska ha till skolan imorgon. 


Ha en bra dag ❤ 


Äntligen dags för paddlingspremiär ❤



Efterlängtad dejt i Lördags. Jessica med JonathAnn-britt i magen 💓
 

Stjärnöga 💗



Inga kommentarer: