söndag 16 maj 2021

Söndag.

Goddag. En blöt,grå,dimmig historia ser det ut att bli denna Söndag. Rätt stor kontrast från i Torsdags då vi hade mellan 20-25 + grader. Hade en skön kristi himmelsfärdsdag (men för varm för min smak..) där vi som sagt for iväg för att träffa Karin och Jannika. 3 timmar for i ett huj! 

Igår blev det Vasa. Blev inte shoppat så mycket sist och slutligen,men fick ju Lördagen att gå iallafall. Såklart blev det lite småkrafs från Tiger,Rusta och Newyorker. Sen har vi bara sett på tv typ.. Avslutade "The Last Kingdom" häromkvällen,och jag är less haha. Så himla bra serie! Som tur är så kommer det ännu en säsong. Skulle bra kunna se den igen redan idag. 😀 Om någon sitter inne med serietips i stil med föregående så hojta till. 

Fick samtal i Fredags att jag måste till Vasa för att ta ut min visdomstand. Blev lite skraj faktiskt,men har hört att de är superduktiga där så det går nog finemang. Förhoppningsvis behöver jag inte vänta ett halvår..

Inkommande vecka har jag inget eftisvikariat då jag har lite eget spring. Men sen ska jag vikariera tills sommarlovet börjar.

En frissatid fick jag bokat också,till den 24:e. Är flera år sedan jag varit till nån frisör. Fick ju ett presentkort ifjol av gubb,som jag nästan glömt. Om det är genomförbart så tänkte jag lite på Balayage. Mitt hår är ju väldigt mörkt uppe,och ljusbrun-orange i topparna,så får se ifall det är möjligt. 

Idag kommer Benni hem efter en pappa-vecka,och Elias kommer imorgon ❤


Ha en fin Söndag,och början på veckan! 🌸







Blev lite kattungs-sjuk nog 😍


Lil'sis va liti tröjtt.











Inga kommentarer: