söndag 23 maj 2021

Snörvel.

Goddag. Igen är det Söndag,och dystert väder. Vi har blivit förkylda här i stugan allihop. Elias var hemma nästan hela förra veckan. Sen har det tagit oss en efter en. Jag,lillsyrran,hennes karl,Roger,Benjamin osv. Bara snorigt,ingen feber eller sånt. Elias är inte helt 100 än heller,och Benni klagade på magont i morse,så han far nog inte till sin pappa idag fast det vankas en pappa-vecka. 

Min frissatid fick jag skjuta upp .Blev nog dagens garv där igår tror jag haha. Ringde och avbokade tiden jag hade imorgon,och skulle sen knappa in en ny bokning via deras bokningssystem. Nå,tror ni inte jag bokar in precis samma tid som jag tidigare avbokat? Hur dum får man bli? 😂 Nåja,nytt försök den 31:a. 

I Fredags var jag på hörseltest (var inte sjuk då,så ingen flyger i taket). Hörseln betydligt sämre än sist (vilket var 2002). Riktigt höga ljud hörde jag inte alls. Så får se vad de tycker vi ska göra näst,det blev iallafall pratat om nån öron-näsa-svalg-läkare. 

Jag ska ju vikariera på eftis denna vecka,men får se hur det blir med det nu då. Så himla typiskt. 

Annars då? Följer ju förstås med ishockey-vm,och det satt bra med vinst igår mot USA. Idag spelar vi mot Kazakstan. Slängde ett öga på Eurovision också,men somnade innan röstningen började. Blev helt paff när jag såg vem som vunnit. Personligen hade jag lagt Italien och Frankrike absolut SIST. Helt otroligt dåligt enligt mig. 

Nu blir det kladdmuffins-bak. 

Hepp. 








Inga kommentarer: