fredag 18 juni 2021

Fredag.

Hello. Andra sommarlovsveckan redan så gott som slut. Inga himlastormande händelser denna vecka heller,och det är väl okej det också. 

Vi har iallafall varit till das Jeppis,varit till villan x antal gånger,varit på kaffe till bästa Jannikas samt varit ut och köra till Tisskärssand och Laxön. Jag och gubb har också fått vår första corona-vaccindos (kändes nada,och hittills endast lite ont i armen).

Desto mer har det inte blivit. Tycker jag går lite på autopilot nu av någon anledning. Så mycket jag skulle vilja göra och hinna med,men det liksom bara blir inte. 

Jag har återupptagit min bokvikning igen,mest för att se ifall jag ännu kan. Teknikerna har lite ändrat,finns numera shadow-folding,cut and fold och såklart det traditionella sättet. 

Ikväll blir det eventuellt villan,imorgon ska vi till Sandsund och hälsa på Jessica & Johan och deras nytillskott Moa 💖

He om he. Nu sku jag behöva plantera lite mer växter,rensa ogräs,klippa gräset klart,städa,göra klart diverse halvfärdiga projekt,hänga upp tvätt,vika in ren tvätt osv. 

Ha en fin dag. 


💖


Elin får alltid så bra bilder av Kiira 😍














Provade på en cut & fold

Gjorde en traditionell "dammsamlare" till lillsyrran. Fonten var lite knepig att se kanske 😏



Miilo


Inga kommentarer: