lördag 5 juni 2021

Sommarlov.

Terve terve,nu är sommarlovet äntligen här! Som kidsen har längtat! Elias gick ut 3:an ,och Benjamin gick ut 7:an. Nu,om någonsin känner jag mig gammal. Elias fick presentkort till Citygruppen,så det lär bli besök till Robbis hobby shop har jag på känn. Jag fick ett presentkort till Garden Flora av kollegorna vid skolan! Ja får ju nästan skämmas som inte kommit mig dit ut ännu,trots att ägaren och jag gick i samma klass på trädgårdsmästare. Men nästa vecka så! 😊

Igår fick min allra bästa vän en dotter (i guessed right 😃 ) och jag blev ännu mer babysjuk. 😌 Vi ska få en baby jo,men i form av en kattunge. Stod i kö på en kattannons,och hade rejält tur (katter far ju som smör i solsken nuförtiden). Så det blir en orange kisse som kommer heta Miilo här i Juli nångång. 

Ikväll vankas det såklart ishockeymatch,FIN-GER. Hoppas en bra match! 


Ha en fin Lördag,och festa lugnt ni som ägnar er åt sånt. 😃


💓










Inga kommentarer: