tisdag 22 juni 2021

New in.

Godförmiddag! Tisdag idag,och verkar bli en rätt kladdig dag. Hoppas vi får ett rejält åskväder,som de lovat. 

En helg med kidsen kom och gick. Var som sagt till Sandsund och hälsade på Jessica & Johan,Kevin och Moa. Nog är de så himla små,nykläckta bebisar! Mina har ju dock inte varit så små. Benni låg på 3,8 kg och Elias på hela 4,7 kg. Efter det var jag in till Sunds en sväng,och i handen fastnade en Dahlia,vilka mäktiga blommor! Mina knölar blev till ingenting tyvärr. 

Det har en stund varit tal om att vi ska köpa ny bil,eller rättare sagt GUBB. Audin började krångla så mycket av någon anledning. Nå,igår for gubb till Vasa med svärfar och hem kom de med en Toyota Avensis. Årsmodell 2018,bensindriven automat,och endast kört med 34000 km. Var nog kärlek vid första ögonkastet! 😍 Aldrig kört en bil som känns så lyxig! Nu ska vi hoppas att den inte är något Måndagsexemplar 😀

Igår fyllde också my baby sister hela 19 år,så hon firades med kaffe och tårta! 💕

Elias och jag har nyss bakat,och nu måste jag väl börja klippa gräs.. Lockar inte det minsta kan jag säga. 

På Torsdag blir det öronläkare i Jeppis,får se då. Sen kommer midsommar. Blir en lugn sådan för oss. Skulle egentligen vara barnfria,men Benjamin vill fira med oss,och såklart får han det! Blir villan som andra år. 

Adios. 


Krankjägarn

Finaste Moa 😍










💋




Inga kommentarer: