tisdag 1 juni 2021

1:a Juni.

Godmorgon! En solig,lagom varm Tisdag ser det ut att bli. Juni är äntligen här,och sista skolveckan är på G. Jag ska vikariera på eftis resten av veckan är det tänkt,blev inget förra veckan då jag var sjuk.

Många som drabbats av denhär envisa flunssan (det finns faktiskt helt vanliga förkylningar kvar också,hör och häpna!) nu tycker jag. Jag har ännu lite hosta kvar,annars inget. 

Igår blev den äntligen av,min frissatid. Eftersom jag hade väldigt mörkt hår,så blev det inte tal om någon extrem blekning utan hon lade slingor i lite olika nyanser som slutligen ljusade upp håret. Blev så nöjd,och slingorna verkar skifta i många färger,i solen är det rött,i skuggan askblont & caramel. Önskar man kunde behålla känslan & doften i burret längre efter frissabesök ❤ Efter 3 timmar i frissastolen stressade jag iväg till Jeppis. Såklart kom jag ju hem med ännu mer blommor. Jag kan helt enkelt inte behärska mig! 

Har en hel del projekt på g som aldrig verkar bli klara,oplanterade blommor osv. Men,har inte haft tid,och förra veckan skulle jag ju haft tid,men då hade jag ingen som helst ork. Men så småningom.. 

Nå,bara att börja på innan jag bänkar mig framför FIN-CAN i ishockey. 


Ha en fin dag! 



Före

Efter



Fynd 😍


Snöat in på "kryssar",krysantemum





💕


Inga kommentarer: