tisdag 25 december 2012

Bildbomb!

Hmm,var börja? 
I Söndags var jag helt allena här hemma. Skulle dricka 3 öl,haha det sket ju sig totalt. Man kan tydligen roa sig själv också. 

Julafton så blev det först mammas,sedan pappas. Åt god mat,drack glögg trots att jag mådde anus.. Någon öl och cider. Haha,jag och R fick gå hem med pulkorna. Så gick ju förstås julklappssäcken sönder,så alla grejer var ute över vägen. Huhh! 
Kollade film sedan,myste osv..

Idag har vi då haft julafton hos mamma. Barnen har fått så sjukt mycket grejer! 

Fick presentkort till Seppälä,så på Torsdag blir det shopping troligtvist! :) 


Vid mammas

Elias vid pappas

Mina tomtar

Fick nya gardiner :D

Fick en stor uggleplansch
My babies hihi. Fick av mamma och Roope :D

Elias fick mr.uggla

Muminpåslakanset

Höll på att explodera innan vi hade ihop detta


Benjamin fick polismästaren så självklart fick jag tejpa ihop ett fängelse :P

Nu har vi nyss ätit leftovers.. Huh,är så trött,av någon anledning? ;)
Lovade Benjamin att när Elias gått i säng så ska vi ta oss an hans nya lego.. Christ,en lastbil,trailer och båt. :P
Wish me luck! 

Bye

Inga kommentarer: