måndag 10 december 2012

Mina fina


Vilken dag. Har varit på språng precis hela dagen. 
Steg upp 07:40,körde Benjamin till dagis (typ 20 km numera),in till posten,iväg till Jeppis,in till Lindex och 2 olika loppisar..Sedan stressa iväg efter Elias till Jeppo då R har kvällsskift. Vidare till Nyykaabi och handla upp ett presentkort jag fick,hela vagnen full med mat! Sedan tillbax till Jeppo och hämta Benjamin,så vidare hem,laga mat..Och så till mammas. NU fick jag sätta mig ner äntligen. Kidsen somnade direkt :) 

Men kul att ha fullt upp,slipper tänka... 

Hittade någon julklapp,samt att jag fick på posten.. Så kanske det börjar bli klart? En födelsedagspresent hittade jag också till dagens födelsedagsbarn :D 
Charlie surar
Min Usb-hub som kom på posten idag. Så Söt!

Aww


Klott



Inga kommentarer: