måndag 10 december 2012

LaaL


ÅRSREDOVISNING 2012

Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Kryssningen med R & H var ju kul,men har kanske inte så starka minnen från den :D

Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Oh,finns tyvärr många.. 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Njäää?
Höll du dina nyårslöften? - Avger aldrig sådana.
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Näääe.. 
Har du varit lycklig i år? - När har jag varit det? 
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Kanske resan till kukkolaforsen?
Vilka länder besökte du? Sverige
Bästa köpet? - Datorn kanske
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Jobb! 
Vad önskar du att du gjort mer? - Hmm,mer aktiviteter med kidsen maybe.
Blev du kär i hur? - Huh?
Vad fick dig att må bra? - Mina barn!
Vilken kändis var du mest sugen på? Haha,twilight-karlarna ^^
Vad gjorde du på din födelsedag? - Minns inte. Festade antagligen. 
Har du gråtit dig till sömns? - Säkert.
Din favoritserie 2012? - The Walking Dead. 
Musik du lyssnat mest på? - Dead by april
Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder till kidsen,mat,cigg.. 
Bästa film 2012? - Har ju kollat en hel del.. Men,sista Twilight filmen tyckte jag var super!


I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[ ] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[x] Haft sex
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[x] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt
[x] Sårat någon med flit
[ ] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[x] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[x] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

Inga kommentarer: