måndag 3 december 2012

Unusual

Mihiiiiii,gjorde ett totalt KAP på Muminloppis på FB igår :) En kvinna som hade en bild på Tofslan,Vifslan,Mymlan,hattifnattarna,och FILIFJONKAN som nalle! Skrev fort som fan till henne att jag vill ha Filifjonkan :D
Har aldrig någonsin förut sett en sådan,och jag har googlat på alla världens språk utan att hitta någon sån. Väldigt ovanlig dvs!
Fick övertalat min käre bror att köpa den till Benjamin :D Eftersom jag slarvat bort min nyckeltalslista till kontot. Fick fixa nya idag.

Skulle ju sätta upp en bild på den,men kvinnan hann radera den.. (man måste alltså radera bilder på sålda varor ofc..)

Annars dåååe? Har haft besök idag,av Maana & Matilda,samt syrran och barnen.. Haha,syrran har såå långt hit :P Tvärs över vägen!

Så har jag varit och handlat,samt till Jeppo :) 

Snööö


Inga kommentarer: