onsdag 5 december 2012

Fox

Vilken action redan denna kalla morgon. Vaknade runt halv 8 kanske,kokade kaffe,gav Elias frukost osv.. 
Kollade ut genom köksfönstret och får syn på en stor räv. Den sprang av och an här på gården,hann bli nervös över kissen min som var ute.. Gick ut för att röka och lockade på kissemiss,men såg inte till honom..
Rävfan sprang och gömde sig här i "lekparken". 
Ringde till mammas sambo som skickade hit "farmare",så räven fixades. 
Visade sig att kissen hade flytt högt upp i trädet här utanför. Han var ok tack och lov! :) 

Fick skatteåterbäring idag,så nu känner jag mig rik fastän jag betalat närmare 150€ i räkningar. 
Fick ett matpresentkort också på 70€! Happy day! 

Idag ska jag hämta hem Benjamin. Imorgon är det ju nationaldagen så det är ledigt. Blir pepparkaksbak + att jag ska svära ihop ett pepparkakshus :)

På fredag är jag barnfri. Kommer kännas jättekonstigt! Är van att alltid ha åtm. 1 barn hemma.
Blir partaj med Mariana och co. ;) 

Lördag ligger jag väl i fosterställning,och på Söndag har jag Avon-demo! 

Wihiiiiii :)  


poor kitty
Snart kommer syrran på kaffe :) 

Inga kommentarer: