tisdag 11 december 2012

Fjams

Vad ska jag skriva om? Ehhh,mina små irritationsobjekt ? Typ som att min mumin-musmatta jag köpt kom söndrig hem..Den otroligt smarta kvinnan hade VIKT den,och antagligen av kylan hade plastet spruckit. Hmpf!  
Eller min "bebis" Romeo som kissar överallt numera. Första dagen han var här i lägenheten kissade han i min säng. Idag i Benjamins säng. Och nu då jag plockade upp leksaker så kände jag en fantastisk (?) arom i lekrummet. Kattjäveln har tydligen haft privat-toalett i myshörnan/mumintältet! 
Skulle kunna vrida nacken av fanskapet nu. Alla nallar/filtar and shit måste tvättas. Tack! 
Han får börja bo utomhus då,kanske han försvinner om jag har tur?! Nej nu var jag elak. Han är ju så fin,och snäll annars.. Fet som fan har han blivit.

Annars en slö dag. Har haft hem båda pojkarna hela dagen,så en del tjafs dem emellan har det blivit. Benjamin har sjungit julsånger hela dagen . "Strippa fram på tårna" :D

Elias är bara arg hela tiden tycker jag. Och äter ingenting. Extremt trött verkar han vara också. 

Nåväl,återstår väl bara en film ikväll,så får man väl lägga sig. 
Stressa iväg till dagis imorgon,så in till Jeppo så Elias får träffa pappa ;)

The devil himself

Inga kommentarer: