tisdag 26 november 2013

Again.

Fick ett infall,och färgade håret igen. Känns mycket bättre! Fast jag är blond från första början så trivs jag bättre med kakka-brunt hår. 
Julgardinerna hänger i fönstret,de passar verkligen inte,är alldeles för korta. Men kidsen tyckte det var SÅ fint,och det är ju för deras skull jag ens orkar bry mig i jul.  

Imorgon blir det väl det vanliga: Tvätta kläder,plocka leksaker,dammsuga osv.. 
I samband med att jag hämtar Elias blir det besök vid råddan. Hoppas att han gått upp i vikt som han ska. 
Har ju hållit en laktos-diet åt honom nu,och magen är bättre. Men,vet ju inte riktigt om det var magafari eller om han verkligen reagerar på vanlig mjölk. 
Benjamin har pappa-dag imorgon,så vad Elias och jag hittar på på kvällen får vi se.

Anyway,nu blir det sallad och Lost. (ja,jag är efter..orkade inte kolla det när det kom på tv)




Inga kommentarer: