tisdag 26 november 2013

Pääro

Gurgel. Har från och till haft ont i halsen nu i 2 veckor. Igår och idag är det riktigt from hell. Känns som jag svalt en hel potatis och den har fastnat i högra sidan i halsen. Gör ont när jag trycker på utsidan. Angina,vangina,vagina.....(torr humor).

Får väl ha "rådda-tanten" att klämma lite på mig imorgon i samband med Elias viktkontroll. Okej,det där lät också lite sjukt. 

Nu,gott folk,ska jag slänga mig in i garderoben och leta julgardiner. Alla andra har ju redan hängt i gardinstången,så jag kan ju inte vara sämre. Gissar redan hur det kan sluta. Gardinerna i en hög på golvet,sönderklippta. Mina nerver är extremt korta. 

Well well,ska hänga upp tvätten samt plocka ur ren disk. Är aktiv redan,så jag får ligga resten av dagen. 

Haha,kan inte sluta flabba :D 



Inga kommentarer: