söndag 3 november 2013

Söndag!

Istället för att (som de flesta säkert gör) ligga och vända sig i världens bakfylla så har jag varit ganska aktiv idag. 
Stack iväg mot Lillby runt 12. Helvete vad långt bakom allt :D Jag som trodde Hirvlax är ute i bushen haha.
Träffade Ida,stod och kollade när hon lag hästarna i hagarna. Hade glömt hur stora djur de är! Ett sött föl hade hon också,aaw. 

Så gick vi en sväng så syrran fick rida,och jag fick rida på tillbakavägen. Tänkte fan inte ens komma mig upp :P Lite vingligt var det med balansen men jag hölls ju på iaf. Blir nog fler gånger,så kul! 

Efter det förde jag Benjamin till pappa,och sen kom Jessica en sväng :) 

Så det var min dag. 
Nu ska jag nog kasta Elias i säng,han bara skriker och gråter när hans duplo-torn rasar.




Kotlettben hahah


Imorgon blir det nog en städdag tror jag. 

Tjo!

Inga kommentarer: