lördag 16 november 2013

Eh

Snart äro helgen slut igen. Kidsen har varit förvånansvärt lugna och kommit bra överrens :) Drar så ner på humöret om de bråkar hela tiden. 
Idag blev det lite grävning på pappas vind. Hittade massa böcker som jag ska sätta till loppis,och några som ska läsas. 
Började på ett projekt vid mammas också. Tyg,nål och tråd,haha jag som är så värdelös på att sy! Men tror det blir bra. 
Imorgon tror jag att lillsyrran och jag åker till loppis. 

Annars en riktigt bra helg,men idag sjönk humöret plötsligt av väldigt små orsaker.. Ville bara ligga och stirra i taket eller böla. Tur att dessa "attacker" kommer ytterst sällan nuförtiden. Förut var varje dag sådan,då var det jobbigt att bara andas. 

Nu somnade kidsen,och jag ska kolla American horror story och käka tortilla-leftovers!


Inga kommentarer: