söndag 24 november 2013

Reading.

Efter denna helg,som är tagen rätt ur helvetet,så återupptog jag min läsning. Perfekt när man vill fly bort och glömma sitt eget kaos en stund. 
Började läsa "och himlen var oskyldigt blå" igår. En story om en svensks upplevelser av Tsunamin. 
Läste över halva boken inatt. Gick väl i säng typ halv 1,och har drömt en hel massa hemska saker. Vaknade helt genomsvettig. 

Tur att mina pojkar kommer hem idag,skulle inte klara en till kväll ensam. Tänker för mycket när jag är ensam. 

Nästa helg är det lillajul,och jag ska fira ensam med mina pojkar. Inte det som var meningen från början,men that's the case nu. Vi ska baka pepparkakor,samt göra en traktor + släp av pepparkaksdeg. Köpte formar till en sån vid HH häromdagen. Tror dock Elias inte kan låta den vara ifred. 



Inga kommentarer: