måndag 11 november 2013

Unlucky..

Att jag ska råka ut för allt fan. Ska seriously gå i ide och inte sätta mig i bilen på hela vintern.. Wish that was possible. 
Är det inte älgar så är det hundar! Idag när jag skulle hämta Elias,så mitt mellan Munsala-hirvlax gick det en jägare. Jag saktade in,för hela vägen var glashal och jag såg att jägaren viftade med handen. Körde typ 50-60 ,och skulle köra om jägaren. Då kommer hans hund från ingenstans,och rätt framför bilen. Stampade på bromsen,men det hann smälla i hundstackaren. 
Bilfan stannade och vägrade starta pånytt,så där stod jag på fel sida av vägen. Fick finally bilen att starta och körde till rätt sida av vägen. Talade lite med farbrorn och kollade bilen lite. Hunden klarade sig helt tack gode gud! Inget syns på bilen heller. Men hjärtat i halsen och spaghettiben hade jag en bra stund efteråt. 

Nåja,inget annat special har skett. Försöker natta kidsen som bäst,lyckas ej. 

Imorgon blir det Jeppis,skulle absolut inte orka. 




Inga kommentarer: