måndag 18 november 2013

Diet

Tjahapp. Vaknade imorse med en konstig värk i hela kroppen. Förde Elias till dagis och när jag kom hem visade det sig att jag nästan hade 38-graders feber. Great. 
Drack Finrexin och sov 2 timmar,så hela dagen har det känts helt ok. Nu känner jag att det börjar värka igen,minsta lilla beröring på huden gör ont.
Ett märkligt illamående har jag också,men kanske för att jag inte ätit något idag? 
Enough whining.

Elias har haft riktigt dålig mage 1 vecka nu. Äter inget och har världens blazter-shit! Så nu idag ringde jag till Råddan. Blir laktosfri mjölk 1 vecka framåt,samt mjölksyretabletter för att stabilisera magen. Imorgon får han stanna hemma från dagis. Så blir det viktkontroll nästa Onsdag.

Blir småningom att natta lillfisen och sen kasta sig framför senaste TWD. 


Vino-ugglo :D


Inga kommentarer: