torsdag 21 november 2013

Gah!

Har spenderat precis hela dagen i Jeppis. Sprang i all sorts affärer,men shoppade inget onödigt hör och häpna! De hade -50% på alla Muminkläder vid Lindex,så en långärmad tröja till Benjamin blev det. Träffade Jessica en snabbis också. 

Nu har Elias somnat,direkt. Han är som en ny pojke. Hela veckan har han somnat direkt,utan att springa upp 20 gånger. 

Jag unnade mig en laxbit,så nu har jag tagit den ur ugnen,nam! 

Fick ännu ett pip-sms angående min katt Romeo,som ju har flyttat till Monäs. Vad 17 ska jag göra? Om de matar min katt,så hur fan skulle han då komma hem?! Katter tyr sig ju till dom som matar ffs. 
Så får hämta hem honom imorgon,och så ligger han inne ett dygn ungefär,och när jag släpper ut honom så sticker han åter iväg.  



Hann sy ett bajshjärta också :P 


Starting to look old,bah. 
Nu --> Knapra på fisken. 

Inga kommentarer: