onsdag 29 oktober 2014

Att jåå dähäär.

Underbara Onsdagsmorgon? Regnet öser ner,vi var nära att komma försent till skolan/dagis (Benjamins jycklande på morgnarna börjar bli ett problem),det kan väl inte börja bättre? 

Igår hade jag verkligen en DOWN-kväll. Orkade inte tala med någon alls,och var rätt ledsen faktiskt,över många saker. 

Nåja. Var hursomhelst då till min praktikplats igår. Ett mysigt litet ställe. Kommer trivas super där tror jag! Mina uppgifter kommer i huvudsak bli att göra blomkorgar,kransar,binderier osv. Precis det jag drömt om att få göra! Perfekt. Börjar den 17:e November. 

Denna dag kommer att bestå av ett möte,samt dejt vid Maanas. Sen hämta Elias,och sen hem och städa. Har ju knappt hunnit vara hemma alls hittills i veckan känns det som. 

Nu ska jag hoppa i duschen,sen tror jag att det blir Jeppo. 

Tjing.



Denna passar ju perfekt hos oss ;)

Inga kommentarer: