onsdag 29 oktober 2014

Orka

Pust. Min ork äro slut,för idag iallafall. Fick städat lite här i lyan iaf,tvättat x antal mängder kläder,bytt sängkläder åt alla invånare här osv.. Helt basic stuff. 
Bannades över mitt projekt också,som fan inte blir bra alltså. En sorts tavla är det iaf,med väggorden jag vann i en tävling. Kan ju inte klistra fast dem på tapeterna här direkt,så gör en tavla. Nå,kanske den blir klar imorgon....

Elias somnade direkt efter en Pettsson & Findus saga, så nu återstår det väl bara att gräva ner sig i soffan? Hade tänkt börja på en ny bok,men då somnar jag säkert. Så ska knäppa på senaste SOA och dregla lite. 

Hoppas på en sovmorgon imorgon.. Drömma kan man väl alltid? 


Hej. 



Min fina förstaklassare :) 

Beställde från Ebay. Breaking Bad is the shit!

Inga kommentarer: