måndag 27 oktober 2014

Hvc,vinst & usel humor.

Dippidoo,Måndag. Elias var hos pappa tills idag,så hade bara Benjamin hemma igår. 

Fick hem en "ny" bokhylla igår,lillsyrrans gamla. Så flyttade runt tre bokhyllor här igår. Fick också en hel påse med böcker,så nu har vi sagor att läsa en lång tid framöver! 

Var till hvc och visade upp tummen idag. Blev tömt på blod,samt putsat. Så nu ska jag ha ett plåster med bakteriedödande medel på tills imorgon. Har det börjat svälla upp igen så måste jag till farbror doktor. 

Nå,kom nyss hem från Jeppo,Elias har varit hemma från dagis idag,men tror nog det blir dagis imorgon. Han är så pass pigg. Har ju ett möte på min blivande praktikplats jag också. 

Anyway,fick reda på att jag vunnit i en pysseltävling i en "uggle-grupp" :P Så något uggle-relaterat lär jag få hem i lådan,spännande! Vann också i Ninas tävling! Känns great ;)

Blir att rulla tummarna nu tills jag ska hämta Benjamin. 


Adjö. 

BulleBalle

Tummen upp?
 Har suttit och garvat till dessa bilder halva morgonen :D Endast TWD följare som fattar ;)




Inga kommentarer: