lördag 18 oktober 2014

Lördag.

it is. Benjamin sov över hos kusinerna förra natten,så fick faktiskt lite sovmorgon. Elias sover ju längre än Benjamin.

Var ju som skrivet till Vasa igår. Besökte Suvi-loppis,röda korsets loppis,Hong-Kong och Prisma. Vilse körde vi ju såklart,eftersom gps-kvinnan plötsligt blev typ rysk och inte ens visste var vi var. Fyndade en Metallica-huppari,som ny. Samt några böcker,för 20 cent styck! Så nu har jag att vika av igen. Men mitt vitrin är fan fullt,och alla hyllor. 

Gårkvällen var helt ok. Spelade lite kort med lillsyrran,samt kollade film i trevligt sällskap. 

Ikväll då? Planer finns,men man vet ju aldrig vart jag hamnar haha. Tortillas ska vi iallafall laga :)

Skulle vara sugen på utgång nästa helg,har ju suttit här och möglat sen Februari av någon anledning. Men vi får se,brukar ju aldrig sluta bra när jag är någonstans :P



Hela 1,20 för dessa :P 


Nu skulle jag seriöst behöva lyfta på röven och städa lite. En bok ska jag vika också,som jag ska ge till lillsyrran,tror hon kommer gilla den ;) 


Hej! 

Inga kommentarer: