söndag 19 oktober 2014

Bloody Sunday.

Vilken dyster dag. Man blir som bara så,glad? 
Vaknade klo 05 av att ena ängelvingen jag klistrat ihop rasade ner över mig?! A sign from God... Omg. 

Igårkväll hade jag lillsyrran här. Pysslade lite,och jag fick äntligen sorterat allt mitt pyssel. Kletade in oss i en hemgjord ansiktsmask av honung och bakpulver och kollade sen Scary Movie 2 ,ett riktigt praktexempel på min dåliga humor :D

Fick besök av Jessica och hennes kids runt 11 idag. Lallade på flera timmar,babblade crap,drack kaffe,åt spaghetti och köttfärssås (tack Jessica!) osv. Riktigt nice! 
Förde sen Benjamin till Kaabi,och jag och Elias stack iväg på en kaffe ;)

Nu halvsover Elias framför Petsson och Findus,och jag sitter och förmultnar typ. Är fan nervös för morgondagen haha,undrar hur jag tänkt riktigt? Men,som sagt,i've lost my mind ;)


Puss hej! 

Gjord till lillsyrran :) 

Fick vara mönsterprovare :) 

Normala

Lyan full :D 




1 kommentar:

hacked12345 sa...

:o bossit vikt tassavtryck!
Much avundsjuk :F