onsdag 15 oktober 2014

??

Slog mig imorse,att jag fan inte ens vet vilken dag det är. Men det lär vara Onsdag. En kall sådan. Som jag säger varje höst,så vet jag inte hur jag ska överleva vintern utan att frysa ihjäl. Är så otroligt kall och frusen redan nu med bara typ 1- grad. 

Har försökt sysselsätta mig lite här idag. Pysslade med decoupage,som kanske inte blev riktigt bra,men det får duga. 
Måste hitta på något,annars äter mina egna tankar upp mig,på sant. Ibland känns det helt överkomligt och helt okej,för att några sekunder senare golva mig totalt. 

Nå,en dag i taget som de säger. 

Ska duscha nu och sen kolla senaste SOA. Sen plockar jag upp Elias från dagis,och vidare till Kaabi och välja ut en kattunge. Inte jag som ska ha dock. Så blir det väl en kaffe och skitprat. 

Hepp.







Inga kommentarer: