onsdag 22 oktober 2014

Lillördag.

Jepp,halva veckan gått redan.. Denna dag har väl sett ut som alla andra,tråkig,grå och trist..och framförallt KALL. Har kollat senaste Sons,druckit omänskliga mängder kaffe,slösurfat osv..

Funderar på att återuppta min läsning på allvar,för hur skönt är det inte att få krypa ner i sängen med en bok när man är frusen, halv-snorig och seg?  
Började ikväll med en bok jag läst förr,men knappt hade några minnen av eftersom jag läst så otroligt många. 
"Starkare än hatet",en fruktansvärd bok vill jag minnas. Har letat verklighetsbaserade böcker på google,och tänkte beställa några. Tycker jag har läst de flesta sorgligt nog. Men om någon har tips på sådana böcker så tar jag mer än gärna emot! 

Var på möte angående Benjamin idag också. Kom fram till att vi ska vänta ett år och se hur det börjar funka. Han är på väg åt rätt håll iaf så det känns skönt!

Återstår väl inget annat än att slänga sig raklång i soffan under filten. Känns lite halvkalas i halsen efter att ha läst tre sagor. Benjamin hade enormt svårt att få tag i sömnen,så han hade rally här. Men nu sover båda. 

Imorgon sticker jag iväg till staden J.


Bye. 


Inga kommentarer: