torsdag 5 november 2015

Håhhå.

Äntligen får jag sätta mig ner på min breda röv. Mycket spring idag också. Tandläkare på morgonen (visdomständerna äro kvar),små ärenden (bla till Allehanda loppis där jag hittade livskrisbyxor och tröjor!),sen hämta Elias,sen igen till Kaabi,och sen på kvartsamtal till Bens skola.
Mellan allt spring har jag hunnit binda en krans och nu ikväll fixade jag och Elias till en liten teepee till hans Muckla.

Ja på tal om Muckla så är det just en sån min kreation ska föreställa. Från Pettson och Findus you know?

Min blev lite väl välgödd dock.




Imorgon är den enda dagen denna vecka som jag inte har något skillt spring,och vad får jag göra då? Jo STÄDA. Love.


Maxomorra till Lia :) 

En pruppo
Aaron min bejbi.

2 kommentarer:

piff sa...

om du menar den baken är bred så vet man inte hur du tänker den är ju perfekt sluta hacka på dig själv du är snygg smart händig omtänksam och det är inte många som är det!

Johanna sa...

Aaw,tack! :)