söndag 15 november 2015

Helgen.

Känns som att det enda jag skriver är "jahapp,då var ännu en helg förbi",men så är det ju. Hela tiden helger & måndagar. Snart är det jul ;) 
På tal om det så kom ju årets första snö idag,om nu någon råkat missa! Tror det snöar ännu.

Helgen då? I Fredags blev det bara chill,eller jag chillade och pojkarna slogs. Benjamin fick ett "fint" klösmärke av Elias i pannan. Dit for Elias Maxifun. Istället blev det jag,lillsis,Wilma och Ben som på Lördagen stack iväg till Jeppis. Loppisarna sprang vi igenom,HH och sist och slutligen Maxifun. Fyndade massa pyssel som jag kommer använda i mina julkransar. (Har fått ännu en beställning) + några plagg till kidsen.

Idag har vi inte gjort något vettigt egentligen. Var till skogs i värsta snöregnet ever,men måste man så måste man. Nu har jag material en stund framöver. 

Har bara en enda skoldag denna vecka,och det är på Tisdag. Då har vi även en tent. 





Inga kommentarer: