torsdag 19 november 2015

Massa fjams.

Vet ni vad?! Det är Fredag imorgon,igen. 

Nåh,det blir samma visa igen en gång här. Pyssel hit och pyssel dit,men det är ju egentligen det enda jag tycker är kul! Och som jag trivs med. Så bare with me ;) 
Igår var jag till Jeppis,och inhandlade massa julklappar! Börjar ha allt faktiskt.

Idag har jag sprungit ärenden,bla. gjort ett "studiebesök" till Cityflorist,och i samma veva köptes det hem lite krafs. Sen har jag bara lallat på här hemma,och pysslat med lite ditt och datt.

Imorgon är det som skrivet Fredag,och jag har barnfri helg på kommande. Ska först till skolan och baka pizza,men det är bara 2 timmar,så jag lär ju överleva. Efter det blir det Jeppo,och hoppeligen bastubad. Lördag spenderas väl i soffan,och på Söndag är det planerat att Jessica ska komma. En krans ska också bindas,den ska vara klar på Måndag. 

He va väl allt he. 

Ska dyka i duschen nu.

Hur söta?! 






Inga kommentarer: