måndag 23 november 2015

Winter wonderland.

Eyy,monday bitches! Ingen har väl undgått att märka denna snö som kommit ihelgen? Visst,snö har jag väntat på,men lite förvånad över mängden. Den var jag inte beredd på! Cyklar står ute här ännu,alla leksaker osv. Great. 
Nå,helgen då? I Fredags var jag i Jeppo,helt okej kväll!
Lördagen var väl inte så kul,med en bil som vägrade starta,och underbart härliga vägar. Alltså var är snöplogen när den behövs?! 

Hem kom jag iallafall,och resten av Lördagen spenderades i soffan. Kollade Everest,som nyss varit på bio,och kan verkligen rekommendera den! 

Igår kom min kära fru Jessica hit och förgyllde min tillvaro några timmar. Lite pyssel hann jag också med,samt tentläsning. Har ju som sagt en tent imorgon,och jag kan ju säga att jag nästan är 100% säker på att jag kommer bli underkänd. Jag får inte grönsaksnamnen att fastna helt enkelt,fast jag har läst många gånger. 


Ska läsa igenom pappren några gånger nu,sen prova på lite pappersvikning. Sen hämta Elias,och vidare och handla. 


Tjolahej.







Snöskottarn

Temde normal




Frugan min hjälper till :D

Beställning klar

Minigranar av TALL 




Inga kommentarer: