lördag 7 november 2015

Utmaning.

Godagens! Lördag,och riktigt ledsamt väder. Vad passar då bättre än lite pyssel ? Riktigt tålamodsprövande också. Många som förvånats över HUR jag har tålamod med alla projekt. Med annat här i livet kan jag säga att jag har NOLL tålamod med,och nerverna är korta för det mesta. 

Nå,jag har provat på dessa 3D pappersfigurer,och jag måste säga att de var lättare att göra än jag trott! 
Väldigt "pickligt",men värt det!

Mallar från http://www.3eyedbear.com/ som sagt.





Min beställning från jultidningen kom igår! Ugglan är ju såklart min ;) 
Ska ta mig i kragen nu och bege mig till pappas. Måste till skogs idag också. Mossa till skolan ska plockas,får hoppas det inte är allt för blött! 

Blir iaf en fortsatt lugn helg,kollade en film med lillsyrran igår. Skönt! Fortsätter i samma stil ikväll. 

Ha en skön Lördag!



Inga kommentarer: