onsdag 4 november 2015

Kurser.

Hej från en halvdöd Johanna. Kidsen är i säng efter många om och men.
Har knappt sett dagens ljus känns det som. Mörkt när jag startade imorse,och halvmörkt på hemvägen. Första hjälpkurs dag 1 av 2 på agendan idag,gick förvånansvärt fort ändå. Teori såklart,men också olika övningar. Fick öva tryck och blås-grejjen (laaal), även Heimlich-metoden,defibrillator och framstupa sidoläge. 
Bara nästa Onsdag kvar,sen är den kursen klar.

Däremot skiter det sig med min arbetssäkerhetskurs nu på Tisdag. Kursen kräver 100% närvaro hela dagen,och det äro icke möjligt att jag kommer mig till Vasa till 08 när jag har söner som börjar först 08. "Charmen" med att vara ensamstående huh? + att jag inte kan vara till klo 16,då skulle jag vara hemma först 5,och that's not possible helt enkelt!
Möjligheten finns ju att ta den kursen i Bennäs tex på våren,men hur ska jag minnas det?! 

Aaaah,riktigt less just nu.


Godnatt.

Random bild på lillsyrrans MILO,vadå söt?

Inga kommentarer: