onsdag 6 april 2016

Combo.

Har sagt det förr,men säger det igen : Loppis IS THE SHIT! Alltså vad skulle lilla fattiga jag ta mig till utan dem?! 
Igår var jag till Combo-loppiset i Vasa före kvällskursen,och fyndade massor! En jacka,en hel vårdräkt samt skor till Benjamin för under 10-lappen! Och nej,inget skräp heller,utan helt bra iskick. Dräkten är lite stor,men kunde inte låta den hänga kvar,då den var som ny för ynka 4€! 

Skor åt Elias hittade jag också,såg inte använda ut. Så nu är vi redo för våren! Bara marken torkar upp. 

Idag var jag till Jeppis och hamstrade food. Slank in till Jysk också,där det blev köpt 2 krukor,en ny  vaxduk,en stor förvaringskorg, samt 2 lampor. Hämtade också ut migg Adlibris-paket,så nu har jag 4 nya böcker att sätta tänderna i! En liten hylla till Benjamins figursamling blev det också. 

Annars inget direkt nytt,blir väl städdagar imorgon och på Fredag (kan ta en vecka för mig att städa klart..). Sen barnfri helg på kommande. Skulle ju va kul med program,men slutar väl med filmmarathon i soffan. Som vanligt. (fast jag är lite ölsnål heh)


Hepp!



Lillsyrrans kisse fick bebisar i Söndags. 









Inga kommentarer: