onsdag 20 april 2016

Söta små..


Sorry för mitt spam med bilder på kattungarna,men jag kan inte hålla mig. Ah,de är så otroligt söta! Skulle kunna sitta och titta på dem en hel dag! De har börjat med en del bus,så fick många suddiga bilder,men några få som duger fick jag.


Annars då? Var ju till tandläkaren i Måndags,och fick antibiotika. Och efter att jag börjat med dem så har jag haft ett konstigt illamående. Men det känns redan bättre i munnen. 

Elias var hemma idag,så dit for mitt Botnia-hall-byggande, Han har samma juttu som sist,hosta + tungt med andningen. Bara vi inte får "magafari" på allt detta,finns ju inget värre. Uh!

Har fått städat lyan idag. Samt att Elias och jag kom på att möblera om i vardagsrummet igår mittiallt. Och såklart rev jag ner mitt gamla fönster jag haft på väggen,och gjorde om lite. 

Hoppas att vädret blir bättre,så jag kan dyka i rabatten snart!

Tjing. 








Inga kommentarer: