måndag 18 april 2016

Spiralrabatt.

Ho hey! Regnig,dyster Måndag. En perfekt dag för städning eller hur? Men öh,baken är tung som vanligt. 

Igår var då Jessica hit. Fick en så söt magnet av henne,bara sådär annars. I love that woman! 
Hon tog också Benjamin med sig till Nykaabi när hon for hem,så jag slapp köra dit. Vad skulle jag göra utan henne?! 

Senare på eftermiddagen begav vi oss till grannen för att göra en spiralrabatt. Var ju inte det bästa vädret kanske,men vi fick det klart! Sträckte nog ryggen i samma veva. Blir att besöka Sunds när det blir varmare,och jaga blommor & grönt som tål full sol. 



Tror jag kastar mig i duschen,och sen tror jag att det blir ett avsnitt Games of Thrones,förbannat vad bra den serien är! Hinner väl städa sen,kanske. 

Ha de! 







Skalle-Pär in action



Inga kommentarer: